Profile

My photo
Puchong, Selangor, Malaysia
Welcome To My Blog.

Wednesday, April 7, 2010

My Playstation 3



Playstation 3!!!
waaaaaaaaaaaaaa,mimpi ke?
tu la yang aku ckp 2-3 hari selepas aku bli bende ni.
First gaji aku ni!!!
kerje da separuh mati nk beli bende ni.korang jgn beli la bende ni..sebab game dia mahallll..rm 100-210 harge dia..
buat mse ni ade dua game winning eleven 2010 ngan battlefield bad company 2.
semua ni duet aku tau..buat OT ar..balik lmbat arr..
ni semua pasal PLAYSTATION 3..da lme da idam2 kan bende ni akhirnyer dpt gak.
RM 1299.(ade la mak aku +++ skit)mak aku kesian tgk aku separoh mati bkerje nk bli bende ni..yang penting MALAYSIA SET!..tarikh aku beli bende ni 13/2/2010.esok kan rye cina time tu..aku kna cepat2 ar bli sebab nnti kedau game tutup ye la peniaga dia cina.aku bli bende ni pkul 3.00...
Da smpai umah paa lagi...kekekeke..

hanpa pikiaq la sendiri..

k chaow.

0 Comment: