Profile

My photo
Puchong, Selangor, Malaysia
Welcome To My Blog.

Thursday, January 22, 2009

Huh Esok Road Run ma!!!!!

Aku tak nak lari!!!Penat!!!tapi terpaksa dowh..nk tingkat kn stamina..ye laa..aku da wakil skolah dlm bola sepak..so..satamina very important maa!!btul tak..ape la alasan nk bagi ni kat cikgu..hahaha jahat giler aku...muka dah makin berjerawat aku tgk..ish2.biasa la remaja..

oit!!!lupekan pasal jerawat..tolong laa bila aku lari tu.pass pass kn la air ke.goreng pisang ke..haha..hahahha..apam balik ke....baru ade bertenaga..kalau da smpai makn tu bukan tenaga yg naik..Perottt yg naik...hahaha..tak pe kan taun ni last..so libat kn la diri dlm semua aktiviti sekolah..tak macamtu..aku berasa sebak tuk meninggalkn alam persekolahan..tak per road run tetap berjalan..

I Luv My Friends and My teachers!!!!!!!!!!!!!!!
Muahx3!!!!

0 Comment: